Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 10:59   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvitløksallergi?

Det høres ut som sånn ekte allergi (altså ikke intoleranse som ofte har diffuse symptomer, men som allergi med kontant reaksjon). Om du har allergimedisin for andre tilfeller så hadde jeg nok tatt en tablett for å dempe reaksjonen ytterligere/raskere.

Ellers er det å følge med - blir det verre sånn at det blir trangt å puste så kjør rett på legevakta. Det virker jo som at det har begynt å snu, da går det bedre så fremt du holder deg unna ting å reagere på... og er obs på at du også kan reagere mer på andre ting når kroppen først er i "alarmberedskap".

Og så må du selvfølgelig ligge unna hvitløken framover... Jeg hadde nok bestilt en time hos legen og bedt om å bli testet også.