Du kan bestille på www.atkins.com og betale med kredittkort. Du må betale frakt på forskudd, varene blir levert på døra etter en uke eller så. OG så kommer tollregningen i posten noen uker/måneder etterpå. (Nesten like mye som varene...)
Om du er skeptisk til å handle på nettet kan du jo for sikkerhets skyld velge å betale med kredittkort og ikke VISA. Hvis VISA går rett fra kontoen din altså. Men Atkins er på "secure server" og er sikker å handle på.
Jeg har igrunnen blitt ganske skuffa over det jeg har bestilt. Har noen varer jeg ikke har prøvd enda. Syns ikke det var verdt det på det jeg hat smakt hittil. Untatt tortillasene, men de jeg kjøpte selger de ikke lenger......og de de har får du ikke kjøpe fra Norge på grunn av at det er "ferskvare".
Tror heller jeg vil klare med med "naturlig" mat og ikke alle disse spesialvarene.
Det finnes mange her som har prøvd, så du finner sikkert noen tråder her og der...