|
Sv: Du spiser ikke variert!
Jeg mista 2/3 deler av håret. Hadde ganske tykk hår å nå har jeg tynt, men ikke sånn at det er styggt. Etter jeg begynnte å ta vitaminer utenom sluttet det å falle av, å jeg begynnte å få nye hår i toppen. Det tar jo litt tid før det vokser like lang som det andre, vertfall når en har langt hår.
Det er veldig dumt mår folk rundt oss skal være så trangsynte, du får prøve å forandre meningene deres med fakta. Om det ikke gå så må du bare ignorere dem å si at uannsett hva de sier så vet du at dette kostholdet er rett for deg.
Jeg startet med ketolysekuren å trodde jeg skulle gjøre som mamma og mine tanter å bare gå ned det jeg ville åsså spise slik jeg gjorde før. Men etter bare 3 måneder så var jeg helt sikker på at jeg aldri ville spise slik jeg hadde spist før igjen. Kroppen trives så godt med lavkarbo, jeg er så mye friskere, så mye mindre tull med magen + + + Så da ser jeg ikke noe mening i å hive i meg ting kroppen ikke har bruk for, eller liker.
Merker du selv noen forskjeller så kan du jo fortelle dem det.
Veldig mange her inne spise også mye mer variert nå en før, vi spiser mye mer grønnsaker å varierer middagene, frokostene, kvelds o.l mye mer en før.
Føler selv jeg har mer energi til å bruke tid på planlegge å tilbrede middagene. Lager også alt maten fra bunnen av istede for ekkel ferdig mat. Så jeg ser ikke noe usunnt eller lite variert i lavkarbo 
|