Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 19:29   #18
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Jeg må si jeg skjønner ikke helt hvor du vil, jeg. Sånn som jeg ser verden er det ikke kjøttspisingen som er problemet i seg selv som fører til de store problemene, det er industrialiseringen. Når jeg leser argumentene dine opplever jeg det som (kan godt hende jeg misforstår) som at alt skal bli så mye bedre om vi slutter å spise kjøtt/eller spiser mindre kjøtt. Jeg tror ikke det.
Jeg ser like store problemer med indistruelt landbruk enten det er med kjøttproduksjon eller det er uten... For en industriell grønnsaksproduksjon fører med seg like mange problemer, om ikke fler om den fortsatt skal gjennomføres slik den er i dag.