Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 14:24   #63
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Karbodessert på julaften pluss litt julegodter deretter, litt alkohol i form av rødvin og cognac, men små mengder. Ellers mye god fet julemat. Dvs mye er det ikke i ordets rette forstand, bare til passe mett. I går ble det også dessert og julegodter, lefse med julepålegg til kvelds og litt mer sjokolade i form av konfekt. I dag har jeg ikke veid meg. Ingenting karbomat sålangt i dag, men det er gjerne fra desserttid og utover at evt utskeielser kommer for min del. Å starte dagen med LCHF er ingen sak. I sum går det greit. Koser meg med noen utskeielser her og der, men har ikke behov for å fråtse i noen retning. Å spise seg passe god og mett på sylte og røkelaks og litt egg gir jo et godt grunnlag for å demme opp for karbomonsteret. Fikk boka fristende lavkarbo til jul og der var det MYE jeg har lyst til å teste ut. Deriblant oppskrifter med kokosmel. Lekker og flott bok.