|
Sv: Re: Ingen vektoppgang julen 2011!
Opprinnelig lagt inn av shailene, her.
I går ble det et stykke høykarbokake, 5 klementiner og 10 twist.. Etter jeg hadde vært såå flink hele dagen. Det var forsåvidt mer en avgjørelse enn en sprekk, etter jeg så meg selv i helfigurspeil for første gang på 5 kilo. Er ikke noe krise om vekta stagnerer litt etter julaften altså, syns jeg har vært flink hittil.
Ga faen i går og dagen før det og dagen før det også. Spist akkurat hva jeg ville. Har også gått ned 100 gram, så dette ser ut til å fungere bra. Skal vel tilføye at jeg har trent hardt alle 3 dagene også da, men det er jo normalt.
tror jeg alene satte til livs 8-10 kaker på kaffebesøk hos venner og det var godt ja. Ikke noe bedre enn lavkarbokaker, men de er ikke på lavkarbo, så da spiser man hva man får servert. Bestemte meg på forhånd for at jeg skulle spise kontrollert, og det gikk jo bra. Tok 2 stk av hver sort jeg....hahaha.
På julaften blei det jo desperat leiting etter mandelen i riskremen. Premien var som vanlig en diger 400grams Stratos sjokolade, kona fant den, men jeg spiste premien hehehe. Så i dag blir det ikke mer sjokolade, men kun lavkarbogodteri. Tror det er lurt å ikke ta den helt ut. orker ikke vondt i magen og luften av høykarbosjokoladen igjen. 
|