Må berre skryte litt av meg sjølv. i desember 2009 viste vekta 131 kg. etter det vog eg meg ikkje på lenge. men starta då å spise lavkalori. uten noko særleg suksse. det resulterte i sult nesten døgnet rundt og mykje overspising når eg sprakk. 20.12.2010 viste vekte 121,9 kg. 1/1-2011 begynte eg "over natta" på lavkarbo, med ketose som retning. 20.12.2011 viste vekta 89,3 meir enn 50 cm er forsvunne rundt midja. fordi om vekta viser 89,3 kg så ser eg ganske så slank ut. eg e 171 høg så har fortsatt høg bmi. Håper eg klarer 79 kg som eg har satt meg som mål i løpet av 2012 dei 3 første måneden på lavkarbo så var eg ganske streng. vegde all mat og holdt meg på 15 g med karbo. Auka deretter litt og litt opp. I dag ligg eg på ca 25 g med kh og er i ketose og cm forsvinner. Kg forsvinner ikkje så fort men det vises veke for veke at eg minker i cm gjennom 2011 så har eg kun hatt 3 dager med litt meir kh enn eg normalt har. det var i bryllupet mitt så det var litt planlagt, sjølv om eg la det heilt til rette for at eg kunne spise heilt streng lavkarbo. 2011 har vert eit fantastisk år kostholdsmesig og helsemesig. Eg e i ganske god form og mannen min har gått ned mellom 30 og 40kg på lavkarbo han og så her i huset har det forsvunne ganske mange kg og cm i løpet av 2011 Ha ei fin jul folkens og eit godt nytt år