|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Jeg oppdaget i dag at ene sjefen min på jobb og jeg har et "merkelig" forhold. Bare så det er sagt med en gang, det er IKKE noe romantisk eller erotisk. Men hver gang vi har lunsj så havner vi alltid ved siden av hverandre. Det samme om vi er ute og spiser på restauranter eller lignende. Vi havner alltid ved siden av hver andre. Er vi på kurs, møter etc så havner vi ved siden av hverandre. Og vi sitter alltid så nært at vi er borti hverandre, hele tiden. Vi er begge sambo og har som sagt INGEN erotiske/romantiske følelser for hverandre for DET ville jeg ha fisket opp.
Men vi kjenner hverandre veldig godt. Kjenner hverandres forhold veldig godt. Jeg vet hva han sliter med i forholdt til sin fru og han vet hva jeg sliter med i forhold til sambo. Det at vi berører hverandre med armer eller ben føler jeg som en trygghet. Det er IKKE flørting! Og jeg tror han føler det på samme måte; noe sier meg det. Det føles som sagt mer som en trygghet? Ala Tuppen og Lillemor??
Noen som har vært borti noe lignende?? I såfall hva er det og hvorfor??
Trygghet uten forpliktelser! 
Dere søker nok begge noen som skjønner, og som støtter, uten at det må bety utroskap og slikt.
Se om du kan få pratet litt med ham, og se om du kanskje får en ny samtalepartner.
Men vær obs på en ting jeg har hørt (for) ofte fra guttevenner.. "en mann går helst ikke fra et forhold uten å ha en ny på gang"
Bortsett fra det lille utsagnet, kjør på og luft deg! (tankene dine)
|