|
Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!
Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.
Jeg er veldig enig med Nellie's kommentar på dette innlegget! Overvekt har veldig ofte en psykisk årsak, overrasker meg at ikke alle vet det Trodde sånt var allmenn viten i 2011...
Å være overvektig handler jo i utgangspunktet om å ikke ha god kontroll over seg selv når det kommer til spising, av forskjellige årsaker. Det er da vel ingen som er overvektige for moro skyld Ærlig talt, hypah, dette viser veldig lite innsikt og forståelse for de fleste her inne på forumet. Håper inderlig du skrev dette i et særdeles ubetenksomt øyeblikk...
Tja, synes ikke dette viser innsikt heller, men Det er da mange med fysiske (hormonelle) årsaker til overvekt også. Det er synd mange tror at overvektige mangler viljestyrke, synes jeg. Uten positiv back-up, motivasjon og håp om bedring blir ikke akkurat viljen sterk.Derfor er det så bra med kunnskap om lavkarbo siden det gir håp om å løse overvektsproblemene til de som legger på seg fort ved høyt blodsukker. Og det blir meget lettere når man ikke opplever det motsatte av støtte fra lavkarbo-uvitende nære.
|