Tror nok den armen din er med på å lage probemer med vektnedgangen din. Kroppen vil nok først og fremst jobbe med å gjøre deg frisk igjen Når det er sagt, så er det utrolig hvor store individuelle forskjeller det er på hva som virker for vektnedgang. Noen sier de må opp i kh inntak, andre sier de må ned - og folk har ulike partystoppere - så dette blir mye prøv og feil for oss alle Jeg måtte helt ned mot 10g kh om dagen for å få grei vektnedgang. -Og da måtte jeg være veldig bevisst på å kutte alt av nøtter, bær og brøderstatninger slik at kh ene kom kun fra grønnsaker + bitte-litt fløte/rømme i sauser. Jeg gikk ned 20 kg på den måten og nådde målvekta mi i midten av november. Etter det har jeg økt littegranne forsiktig på kh ene - ligger nå på 15-20g pr dag - og det er nok til at vekta har sluttet å gå nedover for meg. -Nå var det jo det som var poenget, da, så det er greit. -Jeg ville bare med dette si at kanskje noen av oss er mer kh-ømfintlige enn andre og derfor må stramme enda mer til -Men hvis du skal teste det så kutt ut brøderstatninger, nøtter, frø, bær osv og begrens fløte/rømme slik at du får plass til maksimalt med grønnsaker innen kvoten din. Ønsker deg lykke til med både bedring etter operasjonen og vektnedgang