|
Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg
Ikke inne på Skaldemann, var bare inne og leste noe av det de skrev i forumet og der var det en del som klaget over sult så måtte spørre 
Istedenfor en lavkarboskive med egg, majonaise til frokost, kan jeg da bytte den ut med eggemelk med 50 g smør?
Lunsj blir omelet, eller noe kjøtt med enten salat/grønnsaker?
Middag samme sorten som lunsj?
Skal innrømme at det meste av det jeg spiser inneholder enten fløte eller rømme, blir ofte saus av det i pannen ups. Men hvis jeg kutter ned på det og kutter ut peanøtter til kos, kansje det da er håp for meg og?
Men så må jeg kutte ut mange av oppskrifter i dr. Dahlquist sine kokebøker da de fleste inneholder fløte må begynne på bar bakke igjen.
Kor masse har smertestillende og si for vekten?
Bruker for tiden ca 4 Paragin Forte og ca 4 paracet for dagen, men håper snart og kunne skjære enda mer ned 
Jeg drikker hverken kaffe eller te, men skal innrømme jeg drikker en del tynt utblandet fun light, farris m smak og pepsi max.
Veit jeg overanalyserer en del, men jeg holder virkelig på og miste håpet totalt når ikke vekten vil flytte seg.
Hadde Skaldemann vært noe for og få satt forbrenningen min i sving, eller ikke? Noen som har erfaring?
Alle tips mottas med glede 

Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
|