Opprinnelig lagt inn av lizliz, her. Disse er lager nuh.. de ble sykt gode!! jeg lagde med tagatesse og de ble like seige som vanlig after eight Brukte ca 1 dl Tagatesse. brukte tragant også selv om det stregt tatt ikke skal være nødvendig ettersom tagatesse karamelliserer seg. Et lite tips er å lage et av sjokolade "lokkene" først, for så å ha på mint kremen oppå der igjen.. Mine gikk ikke å løsne ettersom det var for seigt.. Jeg smørte bare på det som satt igjen på bakepapiret da, så gikk jo greit. nom nom nom, takker for denne oppskriften altså, ettersom dette er en av mine favoritt sjokolader i høykarbo versjon
Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.
Disse er lager nuh.. de ble sykt gode!! jeg lagde med tagatesse og de ble like seige som vanlig after eight Brukte ca 1 dl Tagatesse. brukte tragant også selv om det stregt tatt ikke skal være nødvendig ettersom tagatesse karamelliserer seg. Et lite tips er å lage et av sjokolade "lokkene" først, for så å ha på mint kremen oppå der igjen.. Mine gikk ikke å løsne ettersom det var for seigt.. Jeg smørte bare på det som satt igjen på bakepapiret da, så gikk jo greit. nom nom nom, takker for denne oppskriften altså, ettersom dette er en av mine favoritt sjokolader i høykarbo versjon
Ah så ikke bare matpapiret som er problemet, men tagatessen som gir mye seigere masse... greit og vite