Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 18:07   #57
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røde prikker på overkropp

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva slags såper bruker du?? Hva slags vaskemidler?? Stresser du? Soler du deg?

Samme poden som fikk disse lammelsene i ansiktet var i mange år plaget at utslett lignende på elveblest. Etter mye om og men fant de ut at han tålte ikke sollys. Det var IKKE soleksem! Det nyttet ikke smøre ham med solkrem, han måtte rett og slett ikke eksponeres for sol. Så han gikk påkledd fra topp til tå et par somre på rad.

Så begynte han å få det samme utslettet på vinteren! Vi har jo ikke så mye sol her nord på vinteren så da kom legene frem til at det var kulden som forårsaket utslettet. Så han måtte til og med gå med finlandshette når han var ute. Og han måtte IKKE base såpass mye i snøen at han ble våt og varm og deretter kald for da kom utslettet.

Han hadde vært allergifri i mange år, både sommer og vinter helt til han var en snartur i syden i sommer. Da kom solallergien frem igjen. Og da var det bare å ta på seg klær igjen å dekke seg til.

Han får også store herpessår på leppene bare han omtrent tenker på noe som stresser ham opp.

Høres ikke helt heldig ut han guttungen din, håper han vokser det fra seg. Sleit med for helt jævlig atopisk eksem selv som liten, husker det med gru fortsatt.

Nei, soler meg ikke, men jeg får ikke utslett på steder som solen når. Det er sånn såkalt tskjorte utslett. Områdene som preges kan dekkes til med en tskjorte.

Når jeg fikk det første utslettet i begynnelsen av november trodde jeg det var svetteutslett og jeg kuttet ut all såpe, deo og vaskemiddel. Bruker ikke såpe der det er utslett, bruker neutral deo og neutral vaskemiddel, ikke noe skyllemiddel. Det vanlige jeg brukte før forverret ikke utslettet, men det svidde så fælt å ha vanlig deo under armene når jeg hadde allerede fått utslett der.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat