Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 17:23   #51
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røde prikker på overkropp

Et par timer etter dette bildet ble hele området mye mer rødt og det klør masse. Jeg smurte med kortison og fuktighetskrem, det hjelper bare på kløe og inflammasjonen, ikke på selve utlsettet.

Som dere kanskje ser har jeg litt under armene også, er en del på andre siden av brystkassen som dere ikke ser.

Det er en god del tråder med mye tilsvarende her inne og på internasjonale forum, det ligger nok noe i low carb rash. Det er noe eget som heter atkins rash, ketosis rash og mye mer også. Er vel samme greia. Jeg har en forhistorie som barn med sensitiv hud, var atopiker som unge. Og de sier jo en gang atopiker alltid atopiker, kan hende kroppen rett og slett ikke tåler alle de ekstra ketonene jeg skiller ut når jeg svetter pga trening. Det var jo i utgangspunktet min første teori.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20111219_185212.jpg (543,3 KB, 67 visninger)

Sist redigert av ketoseprinsen : 20-12-11 kl 17:35.
ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat