Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 09:50   #13
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Koka babygraut av kokosmjøl?

Jeg hadde store planer om å innføre et fint og flott lavglykemisk kosthold for sønnen min, men jeg glemte visst å ta med hans sterke vilje i ligningen. Det ble ikke så lett, gitt Nå er han halvannet år og elsker brødmat, grøt og velling. Middagsmat liker han ikke, men er (takk og lov!) veldig glad i eggerøre med masse smør og CF. Men vi prøver i hvert fall å gjøre den maten han spiser best mulig ved å ha mye pålegg, godt med olje i vellingen og masse smør i havregrøten. Og så må han alltid smake på middagen, og så håper vi at det går seg til etterhvert. Han er heldigvis ikke redd for å smake på maten, og det til og med flere ganger, selv om den kommer rett ut igjen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat