Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 20:47   #256
runnmensunn
Medlem

runnmensunn sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen

[quote=jojomesteren;1268554]Veiedag fredag, ned 400 g etter to ukers stillstand . Hadde en julemålsetting om 73 kg, men med 73,8 og en uke igjen går nok ikke det.. Godt å se 73 tallet, ihvertfall.

Har bakt Gerds frokostboller - nydelig!! Skal bake opp masse til julas lange frokoster.

Men det er en tøff tid nå! Hvorfor må alle servere gløgg og pepperkaker hele tiden! Vanskelig å finne unnskyldninger. Jeg orker ikke å si lavkarbo - orker ikke disse diskusjonene som er så unyanserte - eller alt det fokuset fra andre på mitt kosthold og min kropp...

Og bedre blir det ikke med jula...
Jeg gleder meg litt, absolutt. Få ungene hjem fra studiene, samle storfamilien og alt det der. Gå på ski.... Men jeg håper å få fokus bort fra hva slags mat jeg spiser.

Grattis med nedgang
Enig, det er vanskelige tider. Jeg tar det litt piano om dagen. Går jeg litt opp får jeg jobbe de ned igjen etter nyttår. Skal ikke ta den helt ut men unne meg riskrem etter ribba og litt marsipan.... Nå har jeg vært på slanker`n snart et år så det får stå til med litt kos. Vet jeg kommer til å være kjempemotivert etter jul...

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat