Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-05, 10:47   #8
krissi67
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2005
krissi67 er på en erverdig vei

Sv: Nybegynnerspoersmaal

Hei, og takk for hyggelige svar

Jeg bor i Vest-Afrika, og jobber for den norske ambassaden. Jobben er spennende, og det er jo en flott opplevelse aa faa bo en stund i en veldig anderledes kultur. Anbefaler Afrika som reisemaal, og har stor tro paa dette kontinentet i fremtiden. Her hvor vi bor, har vi foreksempel helt utrolig flotte strender, folk er hyggelige og blide, trass i en ganske utstrakt fattigdom.

Men saa var det det med slankinga da......

Har kuttet helt ut ris, pasta, broed ( det eneste broedet som finnes her er hvit)

Youghurt naturell har jeg aldri sett her, det selges mye kjoett og fisk, men det er ikke alltid det er saa appetittelig at du har lyst til aa spise det......

Ost er det heldigvis et godt utvalg av, men det er en utfordring synes jeg....

Suketter (husker ikke emrket, men det er ikke det vi har i Norge) finnes, men koster 150 kroner for en liten eske

Ogsaa har vi en hushjelp ( det er et av frynsegodene vi har naar vi er ute) som veier sikkert 130 kilo og som synes at mine diettideer er den stoerste idioti hun har hoert om

Saa utfordringene staar i koe.... men tror nok at jeg kan finne motivasjon blant dere flinke her, saa kanskje jeg er litt lavkarbopioner i Afrika. Vaar hushjelp er vel et godt eksempel paa hvordam man blir ved en diett som utelukkende betaar av ris, maismel, sukker og hvitt broed.........

Klem fra Krissi67

krissi67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat