|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei Kozemor!! Leit å høre at du ikke går ned mer på Eurodiett, men kg er jo meget bra da Man greier ikke det så lett ellers. Stresser du mye eller beveger deg for mye da? Jeg ble helt utslitt i går etter en tur rundt i byen 2-3 timer vanlig gange. Det er jo ikke mange kaloriene vi har å forbruke, så livsstilen blir ganske rolig på ED. Bare ikke gi deg, kanskje du har nådd et platå allerede.
Jeg kaller det 'shake' for å innbille meg selv at det er godt, men jeg snakker om den kalde drikken Cappuccino under enkle retter og desserter på ED siden. De har også sjokolade som jeg ikke liker så godt. Jeg utforsket meg ferdig forrige gang jeg gikk på ED og fant ut at jeg ikke liker de andre rettene og synes det er for mye styr med suppene/omelettene etc. da lager jeg meg heller min egen omelett av egg liksom, så jeg holder meg til 4 Cappuccino drikker om dagen. Men jeg er jo bare 3 uker inn i kuren, så det kan jo røyne på etter hvert. Forrige gang gikk det veldig fint med bare Cappuccino. (5-6 måneder tror jeg.) Jeg skal veksle mellom fase en og fase to til mai for å få fortgang på sakene. Hvis ting går etter planen så kjører jeg fase 3 i hele sommer og så fase 4 ut 2012. Håper det går bedre etter hvert på ED Kozemor, det kan jo være andre grunner som jeg ikke kjenner til som gjør at du ikke går ned selvsagt, best å ta det med legen 

|