|
Sv: Desemberskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av timich, her.
Hurra! Milepæl i dag altså, jeg jogget for første gang på minst 10 år... Tok det veldig piano da (jeg veier jo fremdeles godt over 100...), jeg hadde 35 min på tredemølla og av disse var nok ikke mer enn 15 min jogging (fordelt i bolker på 2-4 min), men likevel: Jeg jogget! Er så happy og kjenner at kroppsformen er stigende
Nøtteknekkeren kunne jeg også godt tenke meg å se live, har sett den på TV mange ganger men aldri live. Men det blir nok ikke i år...
Så flink du er da! Du har all grunn til å være stolt!
Jeg prøver å variere slik at jeg ikke bare er på tredemølla, for den er den jeg har tendens til å være mest på. Men siste 2 dagene har jeg brukt stepmaskinen, eller trappemaskin eller hva man skal kalle det, i 30 minutt hver gang. Så avsluttet med crossrampen. I morgen er det dog tredemølla igjen
Nøtteknekkeren var jo artig, men jeg har jo ikke noe spesielt forhold til den slik så mange andre har. Jeg syns orkesteret var fantastisk flinke. Kostymene var gjennomførte, og danserene var jo kjempeflinke, men ballett er likevel ikke min type underholdning.
|