Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-11, 11:11   #85
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Bønna - eg var "berre" snøfnugg saman med dei andre jentene i min klasse på ballettskolen, og fikk dessverre ikkje vore med på forestillingane våre fordi eg flytta :-( Men prøvene var artige (sjølv om eg hadde altfor trange tåspissko... vi lider for kunsten med eit smil sjølv om tårene og blodet renn) og eg hugsar mykje den dag i dag, enda så mange år sidan det er.

Og det var nok billettar igjen i går, men det var ikkje nok samanhengande seter til oss alle, så da får eg satse på neste år og legge planer i god tid. Eg planla for så vidt i god tid i år også, MEN eg venta og venta på å få fleire med meg, så... Jaja.

Det er snøfnugg ute også no. Ikkje så mange, heldigvis, men om det held på heile dagen så blir det vel ein del snø til slutt likevel. Eg er ikkje så glad i snø, eg...

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat