Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-11, 00:10   #2
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger litt hjelp her!

Opprinnelig lagt inn av Joppeline, her.

Jeg har stoppet litt opp i vektnedgangen nå. Jeg lager all mat fra bunnen, så jeg vet atdet meste jeg bruker er riktige varer. Men så kom jeg på å tenke på at ekte remulade, går det fint ann å bruke det?
Beklager at jeg spør dere om dette, men det er det eneste jeg har spist som er annerledes etter at jeg stoppet i vektnedgangen..

Altså, for meg er det så enkelt som at jeg ikke skal overstige mine 20-25 karbo om dagen. Om jeg gjør det med remulade eller to slurker cola har lite å si. Hehe.
Det er flere som føler at f.eks løk er en partystopper, noe jeg spiser hver dag, noen mener sukkerfri Ifa ødelegger og andre spiser det hver dag.

Hadde heller sett på hvor mye/lite du trener. Har du trent mer enn vanlig så vil vektnedgangen være tregere, mindre enn vanlig og du har få kilo å ta av så vil det rett og slett ta tid.
Vet ikke hvor mye overvekt du har, men husk også at ketolysekuren beskrives som "for deg som har 10kg eller mer i overvekt". Mange som starter med 5kg i overvekt og tror det skal rase av første to ukene fordi de med 30kg overvekt går ned så mye så fort.
Nå har jeg kanskje selv 5kg overvekt igjen, og nå er det SUPERVIKTIG at jeg gjør alt 100% riktig for at jeg skal gå ned. Drikke utrolig masse vann, variere masse forskjellige grønnsaker hver dag. Sørge for å få i meg minst 15karbo om dagen fra grønnsaker og trene så og si hver dag på forskjellige måter, hvis ikke rikker ikke vekta seg.

Kan hende dette bare gjelder meg.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat