|
Sv: Norsk "biggest loser"?
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Hva som skjer med de som går ut? De som har hatt minst nedgang og som derfor kanskje trenger mest å få være med videre? Jeg har sett dem gråte og omtrent livredde fortalt at nå vet de ikke hvordan de skal gå videre. Får disse videre hjelp eller er det rett ut å vær så god fikse resten selv?
Jeg liker IKKE programmet.
I motsetning til de fleste andre realityserier så er det en viss oppfølging, men ikke like bra selvsagt som de som fortsetter.
Dette er jo en konkurranse og slik er det nå bare. Hva skulle man ellers gjort? De vil delta på konkurransen videre i biggest home loser, men da ikke på skjermen...
Programmet er å anse som livreddende førstehjelp og kunstig åndedrett inntil de klarer puste selv. Det er jo ikke tv konseptets ansvar å fortsette med kunstig åndedrett det må de gjøre selv. Ja dette er kanskje urettferdig, men dette er da noe som deltakerne vet på forhånd.
Det som er moro med serien er at det ofte er de antatt svakeste som klarer seg best fordi
de finner noe inni seg selv som blomstrer. Det synes jeg er moro å se på. Den gradvise endringen fra livbs-underdog til den råeste kostholds og treningsveileder
|