|
Sv: Dere som har mistet mye hår ...
Hår er hos meg så himla følsomt for stress - og for betennelser. 
Jeg har alltid hatt tynt hår, men i de siste årene har jeg røytet som en redd katt så det som jeg kunne samle i en hestehale før er det bare 1/4 så mye igjen av... Kjenner det på tykkelsen på hestehalen. 
Jeg kan omtrent ta pulsen på helsa med å se på badegolvet etter at jeg har børstet håret, eller ved å se på slukrista etter å ha dusjet...
Nå ser det noe bedre ut enn før, men jeg er usikker på om at det er fordi det rett og slett knapt finnes mer å slippe (håret mitt er heldigvis dyktig til å late som det har volum så det ser ikke så tynt ut som det i realiteten er), eller om det holder på å bli bedre. Som Bestemor ser det ut for at jeg har fått en del nyvekst i tinningene. Håper virkelig at det er tilfelle.
Hos meg kommer det nok av fysisk stress ifm sykdom (ubehandlet lavt stoffskifte i noen år) og alle følgeproblemene etter dette... Sleng på litt familiært psykisk stress og send meg snart en parykk...