Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-11, 11:09   #2342
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

1. gangen jeg var i fase 1 gikk jeg ned 8 kg på 2 mnd. Kjempebra, , var så lykkelig at, et ordentlig megakick, siden har det skjedd lite kan du si. Så for min egen sjelefred sin del skal jeg fra januar følge ED skikkelig fram til september, da har jeg gitt dette her 2 år og mye penger, da går jeg over til vedlikehold, så får jeg være som jeg er. Pr i da har jeg 10,4 kg til perfekt bmi og 6,4 k til det JEG synes er superbra for meg. MEN det hadde jeg samme dato for 1 år siden ogsåBlir lavkarbo som sagt ut julen for meg nå, spiser mest ED produkter, men deltar på julefest for ungene feks med medbrakt lavkarbo kaker. Hadde til min store overaskelse går ned 600 gram denne uken som jeg har levd mest lavkarbo og minst ED???Har lært mye om kroppen min, hvilken mat den trives best på etc, men det er mye jeg ikke skjønner også altså

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat