Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 21:17   #159
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er det sånn at det er mulig å ha fettceller" i" musklene og ikke bare under huden?

Fettceller i musklene? Det har jeg aldri hørt om... Jeg er nok ikke den beste å spørre, men jeg har hørt om to grupper fett. Fett rundt innvollene og hudfett. Hudfett er ikke farlig, men fett rundt innvollene er farlig.

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

BMI er jo ikke akkurat eksakt vitenskap, men det er en pekepinn på den gjennomsnittlige befolkningsmassen...

BMI gir bare en pekepinn på hvor man ligger på skalaen, ja. Men her var det snakk om beinbygning og hvordan det påvirker hva som er normalvektig for folk. Jeg har bred beinbygning og mye muskler og lillesøster har smal beinbygning og mye muskler. Hun ser ikke undervektig ut med BMI 19 til tross for at hun har mye muskler. Hun hadde nok vært lubben med BMI 24 f.eks. Mens jeg så bare litt lubben ut med BMI 30. Begge har naturlig mye muskler, så her spiller nok beinbygningen inn.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat