Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 18:29   #4783
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så spennende da, Maria, at du skal ta opp studiene igjen! Hva er det du skal studere da? Blir nok travelt ja, men studier, to små og en mann som er mye borte, men det er jo bra når du gleder deg til det, når man gjør noe man har lyst til så går det mye lettere selv om det er en del jobb med det I tillegg skal du jo planlegge bryllup også, så jeg regner med at det også vi kreve litt innsats i månedene som kommer

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om 2012, jeg. 2011 har vært et ganske tøft år for meg, så jeg håper i alle fall 2012 blir lettere både på det private plan og på jobb. Har akkurat startet i ny gruppe på jobben nå, og det var deilig, føler på meg at det blir en kjempestor forbedring jobbmessig. På privaten jobber jeg mye med både å prøve å styrke selvfølelsen og med å komme videre etter samlivsbruddet. Føler jeg har tatt noen steg med den behandlingen jeg startet i under sykemeldingen, og vi fortsette videre med det en stund til, i alle fall så lenge jeg har både behov for det og økonomi til det

Der jeg virkelig har oppnådd noe i 2011, er når det gjelder kostholdet. 20kg ned, ny vekt som ser ut til å stabilisere seg greit, en kropp som fungerer mye bedre, en livsstil jeg føler jeg kan leve med. Så på den måten har 2011 vært et bra år!!! -Og den måten å leve på vil jeg definitivt fortsette med i det nye året. Julen min har jeg også planlagt 99% lavkarbo, eneste unntakene er riskrem (søtet med stevia da, slik at det bare blir risen som er "ekstra") en dag og kålrabistappe en dag - ingenting annet som inneholder høykarbo råvarer. Synes ikke lenger jeg gir avkall på noe særlig Har tenkt å lage forskellig lavkarbo kaker og konfekt, da, så kos blir det uansett. Har kjøpt inn det meste av råvarer, men venter til siste liten med å lage, slik at det holdes til julen og ikke blir kosespising i ukesvis før....

Nå tenkte jeg meg en tur ut for å se om jeg kan få tak i de 3 julegavene som gjenstår, nesten ferdig nå, heldigvis. Snakkes senere. Håper flere damer stikker innom og oppdaterer om hvordan de har det

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat