Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 12:59   #19
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Lov å kose seg litt i julen?

Velkommen, gievlos!

Slike settinger er vanskelige, ingen tvil om det. Løsningen er vel å spise bare litt, eventuelt skylde på at du blir dårlig i magen av for mye søtt. Og det stemmer jo.. Vin er ikke så ille, med mindre den er veldig søt da. Men om du er bevisst på mengdene av det du spiser i jula så går du neppe opp mer enn et par kg vann i løpet av jula, og det forsvinner jo så snart hverdagen kommer igjen. Jeg for min del smaker som regel litt på desserter og kaker i selskaper, uten at det har utløst noen katastrofer. Jeg har gått ned 13 kg siden august, så om det stopper opp noen dager i jula er ikke det noen krise. Nedgangen fortsetter nok i januar også, og da er motivasjone desto bedre. Husk at det ikke er det du spiser mellom jul og nyttår som er problemet, men det mellom nyttår og jul...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat