Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 10:39   #15
timich
Medlem

timich sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 49
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov å kose seg litt i julen?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Enhver må gjøre det som passer for seg, jeg holder meg til lavkarbo. Jeg baker ikke sukkerfritt heller.

Ikke jeg heller. Jeg har bakt noen få tradisjonelle julekaker til ungene, og har i grunnen ikke behov for noe kakestyr til meg selv. Det frister faktisk ikke, og da ser jeg ingen grunn til at jeg skal lage noe som jeg "må" spise bare fordi omverden forventer at jeg skal spise kaker i jula.

Jeg kommer til å fortsette med lavkarbo også i jula, men jeg ser i grunnen ikke på det som en forsakelse - jeg trives med dette kostholdet Men nå er det kanskje enklere når vi skal være hjemme hele jula, vi får ingen storibbrykk av familie (de bor langt unna), og på julaften er det "bare" oss pluss min far. Det er sikkert lettere da enn om vi f.eks. var invitert bort til familieselskap der noen andre laget maten, nå kan jeg jo tilpasse det som jeg vil.

Alfa og omega for meg blir nok å få til litt trening i løpet av jula også, jeg syns det er lettere å ikke skli ut hvis jeg klarer å holde kroppen i aktivitet