Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 02:54   #27
ToreH
Gjest

Sv: Norsk "biggest loser"?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

I og for seg, så er det vel noe i det, men samtidig, hadde disse menneskene fått hjelp på andre måter, eller ville de spist seg ihjel? Det er vel en vinn-vinn situasjon for alle parter, og det virker jo som om det er inspirasjon for andre og.

Har sett alle episoder og det er en ting som går igjen: Samtlige deltakere er bestemt på at dette har vært noe av det beste som har skjedd i deres liv og uten TV showet hadde de antakelig dødd før eller siden.

Så jeg synes ikke det er så veldig tragisk, det som derimot er tragisk er at mest sannsynlig vil dø alt for tidlig uten hjelp fra TV selskapet..

Jeg hadde også ofret mye for å få en mulighet til å leve lengre. Så slik jeg ser det så er dette så absolutt en vinn-vinn situasjon for alle parter.

Flere millioner TV seere koser seg over andres ulykke, mens deltakerne koser seg over sin egen lykke jo sprekere og tynnere de blir!

Skal vel ikke underslå betydningen av at de også vinner en pen slump med penger, det ser ut til å motivere de som holder ut mot slutten av hver sesong....

Svar med sitat