Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-11, 01:14   #20
ToreH
Gjest

Sv: Hvorfor slettes ikke innlegg?

Dette hørtes jo ut som en tråd for og om meg.... var jo såpass tydelig at jeg faktisk ble nevnt ved navn også som en som, slik jeg oppfattet det, var en hovedårsak til at dette ikke lengre ble et kose-moseforum.

Folkens, jeg blir "moddet" og "tilpasset" av adminer her inne, så vær trygg. De gjør jobben sin, og jeg synes nå at de faktisk gjør den bra også (høres sikkert rart ut, men admin og mod er her for en grunn). Både jeg og andre må enkelte ganger beskyttes mot oss selv Så da vet dere det

I etterpåklokskapens ånd ser jeg jo at noen av mine innlegg vil provosere pga ordlyden og det finnes alltid noen som biter på, som andre her i tråden har påpekt også. Men har nå lest masse tråder (selv om mange ikke tror jeg leser noen...hehe) og en krass tone, hårsårhet registrerer jeg nå lenge før min tid også.

Jeg har nok ikke tenkt å slutte skrive her inne, fordi jeg har lært forbanna mye av masse flinke folk her inne, noen mer flinke enn andre. og det å skulle lære dette selv ville tatt mye mye lengre tid for meg, så her er forumet gull verdt for de som ikke tar seg tid til å lese hyllemeter med bøker. Jeg har faktisk fått så mange tips på bøker, oppskrifter og hvordan andre lever lavkarbo at jeg anbefaler denne siden til andre som "lurer" på hva dette er for noe.

Men har også gitt de tips om å ikke gjøre som meg, være brå og brautende, men å gå veeeldig stille i dørene i begynnelsen

jeg liker meg iallefall her inne og føler meg vel mottatt av de fleste!

hilsen Hypah

Svar med sitat