Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-11, 21:12   #19
shailene
Seniormedlem

shailene sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Hvorfor slettes ikke innlegg?

Jeg er jo ganske ny her, så vet ikke hvor mye jeg har jeg skulle sagt her, egentlig. Tenkte jeg skulle la være å skrive noe lengre innlegg, men tar meg friheten allikevel, så håper jeg ingen oppfatter det som frekt. Er ikke det som er meningen, for jeg syns virkelig dette er et flott forum mesteparten av tiden. Selv om jeg ikke har vært her så lenge, så har jeg lest mye her inne.

Må først påpeke at det er et STORT steg mellom å provosere for provokasjonens skyld, og å skrive meningen sin istedet for å holde stilt i frykt for at den skal provosere andre eller lage ustemning. Er jo bare flott når noen tør å "gå mot strømmen". Syns ikke dette skal bli et "kosemose-forum" på bekostning av retten til å være uenig, bare fordi noen har for lett for å la seg provosere og skli av tema. Nå trengs det jo også sjelden 10 stykker til å hoppe på og latteliggjøre/hakke på en person for å få h*n til å tenke seg om, syns det holder med en saklig korrigering til h*n i det minste har fått sjansen til å komme med et bedre formulert innlegg. Leit om dette får tråder til å skli ut og skremmer vekk nye medlemmer.

Er jo helt klart at det gir en generelt hyggeligere stemning å være litt ydmyk og "kosemosete" i sine poster, særlig på dette forumet hvor bastante meninger sjelden blir positivt mottatt, men å være så hårsår at en lar seg provosere av "alt" og henger seg opp i "alt" er vel heller ikke nødvendig? Er ofte ikke SÅ vanskelig å forutse hva som kunne blitt en konstruktiv og interessant debatt og hvilke debatter det er bedre å la ligge, til fordel for å holde fokus på trådens egentlige tema.

Sist redigert av shailene : 15-12-11 kl 01:27. Årsak: skrivefeil
shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat