|
Sv: Lavkarbo med hyppige avvik?
Opprinnelig lagt inn av sideflesk87, her.
ah okei. følte egentlig ikke at jeg fikk relevante alternativer på alle spørsmålene heller.. skulle laget en sånn seriøs test og vist svaret som % i et stolpediagram eller noe..
har faktisk levd ganske strict lavkarbo (med unntak av noen tacoskjell ene dagen) over en uke nå da. uten at jeg helt har noe plan, filosofi eller tro på å holde meg forferdelig lenge, vet bare ikke hva jeg skal gjøre. siden jeg først begynte har jeg bare holdt meg uten å tenke over det, selv om jeg har ris og brød og alt liggende. litt funny at jeg kan gå 16-20 timer uten å spise og likevel ikke bli sulten ihvertfall. passer bra i innspurten av eksamenspuggingen har ikke veid meg eller noe siden vekt ikke er et problem i seg selv, bare form og fasong jeg vil modifisere någet. men jeg har helt sikkert spist 1/3 av anbefalt fett, skjønte det sånn at mesteparten bare var for å bli mett. har jo ikke noe pes med å overspise eller sånt, spiser kun hvis jeg tror det har gått for lenge, mulig sultfølelsen min trenger kalibrering. og jeg trenger å lese en bok om dette her. men det får bli etter mandag når jeg har hatt de to siste eksamenene 
Tror det er lurt...en kropp som ikke er vant til lavkarbo kan få en litt luftig hjerne...altså en hjerne som ikke så bra til eksamenslesing.....
Om en ikke er godt innkjørt lavkarber gjør en ikke slikt......

|