|
Sv: Hvorfor slettes ikke innlegg?
Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.
Jeg har ikke vært medlem særlig lenge,men kan likevel si meg enig at det har blitt flere diskusjoner den siste tiden. Og, uten å gå rundt grøten, etter at Hypah ble medlem (regner med at dette ikke tas ille opp ettersom han er klar over det selv)... Noen diskusjoner må man kunne ha, og det er greit at man er uenig om ting, men ett sted må grensen gå. Spørsmålet er bare hvor..?
Dette er et eksempel på å gå over streken etter min mening, å henge ut enkeltmedlemmer. Hvis man reagerer på enkeltmedlemmer er det bedre å sende en PM til adm synes jeg. Han har en måte å diskutere på som sikkert kan irritere mange, og det er et problem. Men den skarpe og spydige tonen var etablert lenge før han meldte seg inn. Så ikke la oss gå i den grøften å trekke fram enkeltmedlemmer. Vær hyggelig, bruk en fin tone og hold deg til det temaet som taes opp. Dette er det vi enkeltmedlemmer kan gjøre noe med.
Adm kan kanskje sammen med moderatorer diskutere hvilken tone det er greit å ha her? kan det være noe med retningslinjene som bør skjerpes? Jeg et ikke, men har en følelse av at forumet trenger å styres i en retning, ellers er det medlemmene som styrer i for stor grad. Vet jo at det er en stor og krevende jobb, men kanskje akkurat nå er det et behov for å diskutere om man skal gripe mer aktivt inn når tråder sporer av, går helt på viddene, og enkeltmedlemmer rett og slett kaster dritt til hverandre?
|