Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-11, 09:52   #1049
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Har egentlig ikke noe å tilføye, bortsett fra å rapportere at jeg fortsatt ikke har fått årets vinterpanne. 99% sikker på at det er den daglige Udo's-dosen som er ansvarlig. Har tran-glugget meg gjennom vintrene før uten at det har syntes på denne måten...

Jeg har også gitt opp Udo's for magefett, men fortsetter for å holde meg nuppefri. Jeg merker antydning til tørrhet nå, men ikke særlig mye og kun på hendene. Har også slurvet noen dager, så det kan ligge noe der også.