Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-11, 08:59   #12
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor slettes ikke innlegg?

Jeg har også lagt merke til at det av og til stormer mer her nå enn da jeg meldte meg inn for et par år siden.
Vi er mange medlemmer, og derfor naturligvis også nesten like mange meninger og måter å uttrykke oss på. Selvfølgelig skal et slik nettsted ha stor takhøyde, og det skal være stort rom for konstruktive diskusjoner, men det må gjøres på en ordentlig måte. Noen er nok litt mer provoserende enn nødvendig, noen litt mer spydig enn nødvendig, og noen litt mer hårsåre enn nødvendig. Men ikke glem da folkens, at vi sort sett har det samme målet: En bedre livssituasjon med lavkarbokosthold. Det burde føre oss sammen - og ikke drive oss fra hverandre.

Synes det er en selvfølge at vi behandler andre på samme måte som vi ønsker å bli behandlet selv jeg da....