|
Sv: Hvorfor slettes ikke innlegg?
Jeg er litt enig med Peppa Gris faktisk. Det er altfor mange tråder som sklir ut i bare argumentasjon og hvor medlemmer drar med seg erfaringer fra andre tråder og går videre med noe som kan minne om kverulering og er direkte frekke med hverandre. I tillegg er det en rekke medlemmer som tydeligvis IKKE er her for å hente og dele informasjon, men for å provosere. Og de gjør det til gangs, enten ved at de ødelegger de fleste tråder med unødvendige meldinger som ikke er til for å opplyse saken, eller de er ganske så krasse i sine svar. Selv orker jeg knapt åpne innlegg lenger, synes de fleste trådene bare sklir vekk i sanden.
I nevnte tråd som jeg bare kikke kjapt på, kan det jo være av stor interesse å diskutere om mettet fett er farlig eller ei. Men her ender tråden med skittkasting om enkeltmedlemmers kosthold på en ufyselig måte må jeg si. Om medlemmer velger en annen retning enn deg, så argumenter imot uten å være ufin!
Og til dere som ikke har noe å si, bare slenger ut noe vås som ikke har noe med saken å gjøre, hvorfor? Vi har alle et ansvar for dette forumet, og vi har et ansver overfor hverandre, eller?
|