Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-05, 09:33   #226
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Vet at det er mange som koser seg med krem og bær til kveldskos... og som gjerne vil ha litt mere søtsmak på kremnen enn den har i seg selv...

Selv synes jeg at krem er søtt nok i seg selv, men så er jeg jo også "avsøtet" da jeg ikke bruker det lengre i maten min...

Men, det er det greit å bruke sukker som "krydder", man bruker jo ikke teskje på teskje på teskje med krydder heller... og sukkeret er tross alt sunnere enn de kunstige søtningsstoffene som er fulle av tilsetningsstoffer og kjemikalier.... men husk at vi snakker om små mengder med sukker her da...

Selv synes jeg krem er godt tilsatt litt vaniljestangfrø....søtt, og helt naturlig... åpner en vaniljestang med en kniv, og skraper ut litt av frøene som jeg har i fløten før jeg pisker den... mmmm....hva med å prøve det???

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat