Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-11, 01:21   #4781
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Har vært en litt travel dag, så jeg har ikke rukket og skrive til deg før nå, Nysgjerrig nok Koselig at du er innom og legger igjen noen ord. Bra at du var litt streng og ba damene om å egge igjen en hilsen her inne slik at det i alle fall bir holdt litt liv i tråden vår

Håper som du på at de aller fleste har kontroll og er komfortable med maten, at det er derfor de ikke føler samme behov for å være her inne. Men sannheten er kanskje litt mer blandet, noen greier seg greit, andre sliter og kommer kanskje ikke innom nettopp derfor, og så er det jo også slik at når det blir mindre aktivitet så ender det også med at vi som gjerne vil opprettholde tråden, er sjeldnere innom. Slik blir det i alle fall for meg. Synd, men er nok ikke så mye å gjøre med det.

Høres ut som du greier deg fint selv med litt mer karber, Nysgjerrig nok, så bra! Dumt med huden, men det er nok sikkert karbene. Huden min er i alle fall mye mer jevn på lavkarbo, hverken kviser eller tørr hud, og tidligere hadde jeg pertier med kviser og pertiser med tørr hus.

Begynner å nærme seg leggetid for meg, men jeg ville nå titte innom og si hei hvis det hadde vært noe aktivitet her, før jeg krøp til køys. Klemmer til dere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat