Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-05, 00:39   #14
Katrine
Medlem

Katrine sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Alder: 45
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Hei alle sammen!

Jeg reiste på hyttetur litt sånn på impulsen denne helgen, så det har ikke blitt så mange innlegg i helgen..
Idag var jeg på konferanse m/frokost på hotell. Da hadde jeg litt diverse på en liten tallerken, én skive kalkunpålegg, litt cc og litt lett-syltetøy, eggerøre og bacon. Til lunsj hadde jeg frokostpannekaken, byttet ut havregryn med soyaflak.
Litt senere hadde jeg en omelett bestående av tre egg, litt purre og pepperoni og til sist til middag/kvelds prøvde jeg for første gang Isets lasagne sammen med en lett salat av rå grønnsaker (blomkål, paprika og agurk).
Vet ikke nøyaktig hvor mange karber jeg har fått i meg i dag, men kan vel umulig være såå mye..?
Nå står naboen til torkil sitt brød i ovnen, er kjeempespent!! Mitt første lavkarbobrød Håper det blir bra... Har ikke brødform da.., men formet det bare som et brød og hev det inn i ovnen! Er det foressten vanlig at deigen er så tørr og rar at man må ha mikser for å elte den? Det var umulig å få til kun med en bolle og stekespadeting( )! Det skal ikke heves eller noe heller? Bare rett inn i ovnen liksom?

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat