Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 13:21   #143
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Nå er jeg en skikkelig festbrems Men når et ektepar/samboere har felles økonomi og har et visst beløp å kjøpe gave til hverandre, blir ikke det mer som å kjøpe noe og bytte med hverandre?

Lille Gubben og jeg bor ikke sammen ennå, bare nesten, men vi kjøper selvføleglig julegaver til hverandre og det vil vi nok fortsette med så lenge vi lever. Jeg elsker å gruble på hva jeg skal finne på til jul eller bursdag og å finne på noe spesielt som jeg vet han vil sette pris på.

Han er ikke like flink så han forlanger som regel ganske konkrete ønsker fra meg. I år - som i fjor! - hevder han at han ikke har fått tak i det jeg ønsket meg og så langt har jeg ikke trodd ham, men i går fant jeg en pakke uten pakkelapp så jeg må nesten begynne å tro ham... Jeg aner virkelig ikke hva det er! Ut fra størrelsen er det et par ting jeg kan tenke meg, men de to tingene har jeg jo fått til jul og bursdag de siste to årene! Det er en ting til jeg funderer på om det kan være, men det tror jeg at jeg får fra noen andre og dessuten er det absolutt ikke noen koselig eller spennende kjærestegave akkurat. Det er fryktelig spennende og morsomt ikke å vite hva jeg får! Jada, jeg er kjempebarnslig, jeg vet!

Til 5-årsdagen vår spanderte jeg en overnattingstur på ham - han hadde ikke kjøpt noe til meg, men da fikk han passet sitt påskrevet ganske heftig (sånn halvveis via en venninne av meg) så til bursdagen min som var like etterpå fikk jeg noe lite og blankt... *titter ned på blingen på fingeren* Det går an å sette inn flere steiner fikk jeg også beskjed om!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat