|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Hei!
Ikke bare jeg som har blitt borte, nei... skulle en tur innom for å si ifra at jeg ikke får tid til å komme på treffet til helgen, men det blir kanskje ikke noe treff heller?
Håper uansett at det går bra for alle her inne, og ønsker dere lykke til videre på veien! :klem
Hei Foksy!
Kos at du tok oppfordringen og legger igjen noen linjer. Og nei: det ble ikke nor treff altså. Men klarer vi å holde liv i tråden her så er det kanskje rom for å treffes siden. Den som følger med får se, ikke sant? Hang in there, oki?
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Ja, jeg er litt innom nå og da, men det ser ut som tråden nærmer seg ferdig?
Den forsvinner nok ikke, og vil nok være mulig å finne til neste år også. Det er bare å sjekke kontrollpanelet ditt, så ligger den i abbonerte tråder!
Håper alle har en fin førjulstid?
Takk for linjer MariaB! 
Det siste først.. "førjulstid" - hm.. Der sa du det altså. Jeg har liksom ikke heeelt stemningen jeg, - selv om snøen endelig kom, 3 stk julebord er gjennomført og julepynten er på plass. Ikke har jeg handlet noe heller.. Lurer på hva som skal vippe meg ut i den "winter wondeland" stemningen? Kanskje det må bli en shoppingrunde, etterfulgt av gavepakking og gløgg - med julecd'n til Dolly? Er verdt et forsøk i alle fall. Usikker på om jeg abonnerer eller ikke - hm; nytt for meg med forum - må sjekke i innstillingene eller no kanskje???
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Hei alle! Har vært innom, men har liksom ikke hatt noe å skrive. Har det fint her, spiser bare dritt (grønn gugge), men har som mål å starte friskt sammen med mamma og flere venninner. Det gir meg et mål.
Har forøvrig fått meg hund! Har han på prøveuke nå, men får han i januar. Verdens beste venn! Blandingsgutt på 10 mnd, blandet chihuahua, pomeranian og papillion. Bestilt masse søtt til han på nett, og mamma og tante er i full sving med strikking av gensre. Han er så liten og skjør, den gutten min.
Håper dere har det fint, og at vi kan fortsette ha kontakten selv om det ikke er store mat-tråden nå. Regner med dere er enige i at vi holder oss i tråden fra januar av, og ikke forsvinner i andre grupper?
Andre grupper (!?!?!?!?) du liksom. Fysjom. DET hadde tatt seg ut. Jeg holder meg her, - og hvis dere går ett annet sted så si fra da!
Grattis så mye med hund, så da er den endelig på plass! Så koselig, ser ut til å være en søt liten krabat. Kjenner du historien hans eller?
Og hva mener du med grønn gugge?? Ser for meg spinat...? Fikk du pusset opp ferdig allerede eller - skulle egentlig ikke forundre meg, du er en menneskelig virvelvind når du setter igang!
Og hvordan er det med Fedrelandsmannen og Frekkasen??
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Ååååååå, så deilig å se at det endelig kom noen inn her for å prate med meg, jeg hadde nesten gitt opp jeg, og fra å sjekke tråden mange ganger om dagen har jeg gått over til bare å sjekke av og til. Stor til dere jenter.
Så lenge det er aktivitet her inne med jevne mellomrom, har jeg i alle fall tenkt å være med og holde liv i tråden Jeg har absolutt ikke tenkt å flytte inn i en annen tråd - er jo dere jeg vil holde kontakten med
Jeg lever fremdeles fullstendig lavkarbo - ligger vel et sted mellom 15 og 20 om dagen, trives med maten og holder vekta stabil. Det frister meg ikke lenger å gå tilbake til høykarbo mat faktisk, har ikke hatt en eneste utskjeielse selv etter at jeg nådde målvekta. Føler at jo lengere jeg lever sånn, jo mer riktig føles det og jo lettere blir det å holde seg unna andre ting.
Fant forresten denne her om dagen, verdt å se på:
http://www.youtube.com/watch?v=KkdFkPxxDG8
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Ja, Maria, jeg skal i alle fall legge igjen noen ord så lenge jeg ikke bare må prate med meg selv Håper det går greit med juleforberedelsene selv om du er så mye alene. Jeg har fått gjort unna en del av julehandlingen nå, men er en del som gjenstår fremdeles. Stresser imidlertid ikke med noe, det blir som det blir
Bente - bente - bente!! Titt-titt. Det hjalp jo litt at jeg nesten var morsk og ba damene legge igjen en liten lyd, ikke sant? Om det så bare er en liten "Hallo" så er det litt festligere å titte innom - for oss alle sammen.
Og ja, vi blir vel "her" håper jeg. Det er jo tross alt dere som har svart på alle spørsmålene mine, tatt i mot all frustrasjonen, gitt meg oppskrifter, refleksjoner og latter - samt stått ved min side i over 6 mnd mens kiloene (og kampen om de) har ruslet. Ære være deg Bente - og alle dere andre!
Jeg håper på en måte at kontakten har avtatt fordi de fleste ikke lengre tviler på kosthold, samt at de fleste kanskje ikke trenger forumet fordi de nå har oppnådd idealvekten sin. Hvilket er kult - egentlig. Men så håper jeg jo enda sterkere at vi blir her! You see?
Jeg er sånn halvflink med spisingen jeg nå, har spist litt godis i det siste - ikke fordi jeg har sprekt men mere fordi jeg har gitt meg selv lov. Har planer om å kose meg fritt i jula, rett og slett fordi jeg fortjener det og sånn ca har den formen & figuren jeg vil ha. Godt å komme dit, og godt å kunne si det høyt. (om ikke annet her inne - har ikke trykt opp tskjorter med teksten akkurat). Som deg så spiser jeg heller ikke poteter / brød, men det er fordi jeg ikke har lyst på altså. Ser for meg at det vil smake skumgummimadrass av en eller annen årsak. Selv om jeg ligger godt over deg på karber så fortsetter jeg med Cocosa, meierismør (gruer til jeg er tom for butikkhyllene er heelt tomme) fløte og sæterrømme - på alt som det kan kombineres med. Hadde trodd at jeg skulle merke mere på klærne nå, men gjør faktisk ikke det. Fornøyd ja!
En mulig bivirkning er at jeg er helt tørr i ansiktet. Ser ut som om jeg har vandret i ørkenen liksom. Tenkte først at det var pga væromslag, fyring i peisen eller bruk av hotellsåpe - men det går ikke over. Mulig det skyldes at jeg er ferdig med den ukentlige B-vitamininjeksjonen, - men jeg var jo ikke sånn før den kursen heller. Så nå lurer jeg på om det er mere karber og mindre fett som gjør det.. Noen som har noen erfaringer på hvordan det påvirker huden å forlate ketosen? Foruten kvisene...
Nå skal jeg ta kvelden her, som vanlig ikke trøtt i det hele tatt - men greit å stare uken med å være en smule uthvilt. Forresten relativt rolig på jobb til uken, så da skal jeg titte innom her jamt.
Bare for å passe på at dere legger igjen lyder - 
Stor klem til dere alle sammen (inkl bikkja til Pruttis)
|