Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-11, 21:49   #77
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

I går hadde jeg og sambo julebord. Det var kjempekjekt! Mye pinnekjøtt, kålrabistappe og surkål. Poteter til de som ville ha (bare 2 ut av 5). Bakte epler med sukrin og kanel til dessert med krem med vaniljepulver i. Kjempegodt I dag har jeg bakt sukkerfrie kokosmakroner, det ble skikkelig godt faktisk. Akkurat slik jeg husker de fra jeg spiste julebakst før :P Har kjøpt meg en thailandsk detox-te. Den funker som f.... Har hatt vondt i magen i kveld, men tar det som et tegn på at alle giftstoffer og sånt er på vei ut av kroppen Man kan drikke den to ganger om dagen, men har nå bestemt meg for å bare ta en kopp hver kveld, siden den tydeligvis er effektiv. Den skal visst gjøre vidunderverk for fordøyelse og tarmfunksjon også, så må si jeg føler meg ekstra sunn

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat