Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 01:50   #67
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ja, det er jo helt uttrolig hvordan kroppen reagerer på mat! Håper jeg slipper en bakrus i morra, hehe. Jeg ble også litt svimmel etterpå, men har gått over nå.

Men noen ganger er denne rusen god, akkurat som med alkohol, selv om det har sine bivirkninger. Men lurt å vurdere om det er verdt det, og evt hvor ofte. Man kjenner jo seg selv best, så man må jo bare vurdere selv. Lykke til videre

ps, ser du startet i October også... Og vi er begge på en erverdig vei, hva nå enn det betyr, hehe...