Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 01:46   #65
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marlykk, her.

Takk for at du fortalte om sprekken Marella. Det var godt å høre på en måte. Skjønt jeg ønsker ikke at folk sprekker..Men jeg er så nær en sprekk selv..at jeg ikke helt vet om jeg holder ut. Har lyst på så mye..Jeg er borte og åpner kjøleskapdøra stadig vekk.. Det ligger noe godt ..og "ulovlig" for meg der.
Jeg lovet meg selv en belønning når jeg kom under 80kg.. Men det var ikke helt lurt..
Fikk bare lyst på mer..mer..og enda mer.. etterpå. Holder stand enda.. og håper og tror jeg klarer dette videre.. Håper det går greit med deg og.. Vi må bare stå på alt vi kan å holde oss inne på rett spor. Vi vil jo bli slanke..eller i allefall slankere enn nå???

Hei Marlykk hehe, skjønner at du ikke ønsker at andre skal sprekke da. Skjønner hva du mener Mitt råd til deg er å kjenne etter på deg selv om du er sterk nok til å kunne bare sprekke en dag, eller om du tror at du ikke klarer å fortsette som før etter det. Jeg har tidligere ikke følt meg sterk nok, og har derfor konsekvent holdt meg unna alt av fy-ting. Men nå føler jeg meg så godt i gang, og sterk, at jeg er ikke så bekymret for morgendagen.

Belønning etter nådd kg burde være nye klær eller noe lignende, fremfor mat, men jeg skjønner hva du mener.

ps, kanskje lurt å fjerne fristelser i kjøleskapet om du føler deg svak? Det er jo ikke verdt det... Lykke til så mye, håper du klarer å gjøre det som er best for deg selv