Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 00:00   #56
shailene
Seniormedlem

shailene sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

hehe, her var det mye action plutselig! jeg kjenner at hodet mitt ikke klarer å følge med når jeg leser... Kanskje for mye av karbo? Men håper det ikke bryter ut i full krig her da

Jeg fikk nå, for første gang på 2 mnd., LYST til å gå meg en tur!! Tror jammen meg karboene har satt sving i kroppen jeg... MEN kjenner at leddene begynner å verke igjen... Og magen blir full av luft. Og for å ikke snakke om hvor ekkel munnen føles av sukker... Så karbo er ikke godt for kroppen, bare for energien og gleden, og dere skjønner... Nå går jeg meg en tur, ikke finn på noe tull her så lenge da, hehe

Ja, jeg føler meg rett og slett syk når jeg skeier ut med høykarbo nå. Vondt i hodet, kvalm, svimmel, hjertebank, muskelverk og tåkehjerne. Ble litt overrasket over at reaksjonen skulle være så sterk, men det er jo på en måte bra at man nå klarer å kjenne hva høykarbo egentlig gjør med kroppen. Lettere å holde seg da. Men det er jo også en viss "rus" eller kick som du sier! Litt facinerende å kjenne på kroppen hvor stor forskjell maten man spiser virkelig kan gjøre

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat