Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 23:49   #50
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

hehe, her var det mye action plutselig! jeg kjenner at hodet mitt ikke klarer å følge med når jeg leser... Kanskje for mye av karbo? Men håper det ikke bryter ut i full krig her da

Jeg fikk nå, for første gang på 2 mnd., LYST til å gå meg en tur!! Tror jammen meg karboene har satt sving i kroppen jeg... MEN kjenner at leddene begynner å verke igjen... Og magen blir full av luft. Og for å ikke snakke om hvor ekkel munnen føles av sukker... Så karbo er ikke godt for kroppen, bare for energien og gleden, og dere skjønner... Nå går jeg meg en tur, ikke finn på noe tull her så lenge da, hehe