Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 22:01   #9
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Er ikke SÅ farlig med en sånn kveld en gang iblant, for å få det ut av systemet, så lenge det blir med engang iblant!

Ja, det er det jeg er redd for, at jeg skal skli ut... Jeg har vært i ketose i 2 mnd nå, så jeg er spent på hvordan det blir å komme ut av det, samt det å komme i ketose igjen. Lurer på om jeg får noen bivirkninger... Da jeg starta, var jeg i skikkelig dårlig form i 1 uke.

Men syns også det er litt deilig med en sprekk. Føler jeg har litt ferie om du skjønner. Føler at jeg er meg selv igjen. Er litt gladere, rusa på sukker!!! hehe...