Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 16:56   #4778
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, Maria, jeg skal i alle fall legge igjen noen ord så lenge jeg ikke bare må prate med meg selv Håper det går greit med juleforberedelsene selv om du er så mye alene. Jeg har fått gjort unna en del av julehandlingen nå, men er en del som gjenstår fremdeles. Stresser imidlertid ikke med noe, det blir som det blir

Hahah - jeg er nok ingen superkvinne nei, Maria, men jeg har vel funnet ut at jeg liker altfor godt å leve uten sut og sug og med en fungerende mage osv, så jeg syns ikke høykarb er verdt det, ganske enkelt. -Og i tillegg så føles det også utrolig deilig å ha greid å komme ned 20kg i vekt, og den jobben vil jeg ikke under noen omstendighet ødelegge. -Det er absolutt ingenting som smaker i nærheten av så godt som det faktisk føles å ha fått kroppen sin tilbake
Synes det er kjempebra at du har funnet en balanse der du holder vekta, jeg, Maria, greier du det til over jul, har du jo et kjempeutgangspunkt for å få tatt siste rest på nyåret

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat