Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-11, 02:21   #42
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 36
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye betyr vekten din for selvtilliten din?

for min del kommer det endel an på dagsformen rett og slett. enkelte dager føler jeg meg seg som en ku, og deretter oppfører seg som en, fiser og spiser i ett :P huff neida, skal være litt alvorlig og svare skikkelig.
Som sagt, enkelte dager føler jeg kjempebra akkurat som jeg er, selvtilliten på topp, fint kledd og fresh. Mens andre dager så vil jeg bare gjemme meg i stooore plagg, og gjemme meg i et hjørne.
Jeg har så lenge jeg kan huske vært stor og tjukk, helt siden jeg var ganske liten. Og blitt mye mobbet for min størrelse.
Jeg husker en episode i niende, hvor ei "venninne" av meg (trodde jeg da) ga meg beskjed om at hun ikke ville blitt sett med meg mere, for jeg var så stor at hun ble mobbet/ertet for å bli sett sammen med meg. Og gutten jeg var kjempeforelsket i, kom fram til meg på vei til skolebussen, snakket litt med meg, før han plutselig sa ; du er faen meg så satans stygg!. Og løp fram til kompisene sine med heftig latter.
Heldigvis har jeg en forloved som elsker meg som jeg er nå, som støtter meg uansett om jeg er liten eller stor, og det har hjulpet meg Masse. Og jeg har færre dager som KU, og mange flere som meg, deilig som jeg er

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat