Opprinnelig lagt inn av Albertine Var på butikken nettopp for å handle inn grønnsaker til middagen, og hadde mest lyst til å legge meg ned og grine da jeg så utvalget. Jeg hadde lyst på salat til maten, og endte opp med et hode isbergsalat med brune kanter til 25,90!!! Blomkålen de hadde kosta 21,90 og var så dårlig at de faktisk hadde skjært bort litt på toppen. Vissen polarsalat til 22,90 var det eneste alternativet til salat... Råtne druer, brune epler og myke agurker... Jeg blir helt matt. På toppen av det hele oppdaget jeg hjemme at kokosfettet jeg kjøpte gikk ut 01.06.05... Og dette er den eneste kjeden vi har å forholde oss til!
Opprinnelig lagt inn av Albertine
Var på butikken nettopp for å handle inn grønnsaker til middagen, og hadde mest lyst til å legge meg ned og grine da jeg så utvalget. Jeg hadde lyst på salat til maten, og endte opp med et hode isbergsalat med brune kanter til 25,90!!! Blomkålen de hadde kosta 21,90 og var så dårlig at de faktisk hadde skjært bort litt på toppen. Vissen polarsalat til 22,90 var det eneste alternativet til salat... Råtne druer, brune epler og myke agurker... Jeg blir helt matt. På toppen av det hele oppdaget jeg hjemme at kokosfettet jeg kjøpte gikk ut 01.06.05... Og dette er den eneste kjeden vi har å forholde oss til!
Skjønner godt frustrasjonen din... et tips i denne sammenhegen... hva med frosen spinat? Ha selv brukt det en del, og det er sikkert my man kan gjøre med den... Ellers så får du heller satse på frosne grønnsaker som du hamster når du er i Finland en tur... For bedrevet mat...nei det skal det ikke være lov å selge...